Ακολουθηστε μας

Football Insider

«Google Stadium», γιατί όχι; Το «χρυσό» deal που ψάχνει η Τότεναμ με την Google

Η Τότεναμ είναι κοντά σε μία τεράστια χορηγική συμφωνία με την Google, η οποία μπορεί να γίνει μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία του ποδοσφαίρου, για την ονοματοδοσία του υπερσύγχρονου γηπέδου της.

Σύμφωνα με την αγγλική ιστοσελίδα Athletic, η λονδρέζικη ομάδα βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τον παγκόσμιο «κολοσσό» της Google, η οποία θέλει να προσθέσει το όνομα της στο Tottenham Hotspur Stadium, το οποίο… άνοιξε τις θύρες του το 2019.

Οι Λονδρέζοι βρίσκονται στην πέμπτη θέση των πλουσιότερων ομάδων της Αγγλίας και με το συγκεκριμένο deal, εφόσον ολοκληρωθεί, τα οικονομικά τους θα… εκτοξευθούν.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο νεόκτιστο γήπεδο, πέρα από ποδοσφαιρικά παιχνίδια, έχουν διεξαχθεί παιχνίδια του NFL, αγώνες πυγμαχίας, αλλά και μεγάλες συναυλίες, δείγμα του γιατί θέλει η Google να «επενδύσει» στο συγκεκριμένο στάδιο.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η Google και η Τότεναμ βρίσκονται σε «ουσιώδεις συζητήσεις» για την ονοματοδοσία του γηπέδου δίχως να έχουν προταθεί ακόμη ονόματα, αλλά θα ήταν δύσκολο να δούμε οτιδήποτε άλλο εκτός από το να υιοθετείται  η ονομασία: «Google Stadium».

Πριν από τρία χρόνια είχε κυκλοφορήσει έντονη φημολογία ότι η λονδρέζικη ομάδα είχε προχωρήσει σε μια διαδικασία προσέλκυσης εταιρειών με μακέτες του νέου γηπέδου που έφεραν πάνω ανάγλυφα τα σήματα της Google, της FedEx και άλλων εταιρειών.

Η ομάδα του Βόρειου Λονδίνου έχει μείνει πίσω αναφορικά στο κομμάτι των δικαιωμάτων ονομασίας του νέου γηπέδου και πολλοί μπαίνουν στη διαδικασία σύγκρισης με τη μισητή αντίπαλό της, Άρσεναλ, που έχει μια επιτυχημένη συμφωνία για το γήπεδο της το οποίο έχει καθιερωθεί ως «Emirates Stadium».

Τα τελευταία χρόνια η Google έχει προχωρήσει σε χορηγικές συμφωνίες με πολλές αθλητικές ομάδες, υπογράφοντας τον Μάρτιο του 2022 μια συμφωνία για χορηγία της αγωνιστικής ομάδας McLaren F1. Μια σειρά από άλλες μεγάλες πολυετείς συνεργασίες υπάρχουν και στους αγώνες NBA και MLB στις ΗΠΑ. Αν και είναι από μόνα τους μεγάλα deal, το μέγεθος και το προφίλ της Premier League πιθανότατα θα επισκιάσει τυχόν προηγούμενες χορηγίες αθλητικών ομάδων από την Google.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Football Insider