Ακολουθηστε μας

World

Μπαρτσελόνα: Η πώληση του 24,5% των Barça studios …έσωσε την παρτίδα!

H Μπαρτσελόνα πούλησε το 24,5% των οπτικοακουστικών δικαιωμάτων των Barça studios στην εταιρεία Orpheus Media, αφού δεν κατέστη δυνατό να ξεπεραστούν οι δυσκολίες στο κλείσιμο της συμφωνίας με τον όμιλο GDA Luma, αναγκάζοντας τους Καταλανούς να ενεργοποιήσουν την εναλλακτική επιλογή τους, στην προσπάθεια να συγκεντρώσουν περισσότερα χρήματα για την εγγραφή των νέων παικτών.

Ο λόγος για τους Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι, Ραφίνια, Φρανκ Κεσί, Αντρέας Κρίστενσεν, Ουσμάν Ντεμπελέ και Σέρχι Ρομπέρτο οι οποίοι εγγράφηκαν στη La Liga και θα μπορέσουν να δώσουν κανονικά το παρών στην σημερινή πρεμιέρα (13/8) του ισπανικού πρωταθλήματος απέναντι στη Ράγιο Βαγιεκάνο.

Βέβαια η υπόθεση του Ζιλ Κουντέ βρίσκεται ακόμα στον αέρα και όλα δείχνουν πως δύσκολα θα προλάβει να δηλωθεί πριν από τη σέντρα του αγώνα κόντρα στους Μαδριλένους. Ακόμα κι έτσι ωστόσο πλέον μοιάζει δεδομένο πως κι αυτή η εκκρεμότητα των Καταλανών θα έχει διευθετηθεί πριν από τη διορία που έχει τεθεί στις 31 Αυγούστου.

Το deal για το 24,5% των Barça studios

«Η Μπαρτσελόνα ανακοινώνει την πώληση του 24,5% των Barça Studios στην εταιρεία Orpheus Media, που διαχειρίζεται ο Χάουμε Ρούρες, ένας οπτικοακουστικός παραγωγός με μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία οπτικοακουστικού και ψηφιακού περιεχομένου, για ποσό 100 εκατ. ευρώ» αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει ότι «αυτή η συμφωνία συμπληρώνει αυτή που έχει ήδη υπογραφεί στις 29 Ιουλίου με τη Socios.com (αντί 100 εκατομμυρίων ευρώ) και θα επιταχύνει την ανάπτυξη της ψηφιακής στρατηγικής του συλλόγου».

Τα Barça Studios έχουν τη δημιουργία, παραγωγή και εμπορευματοποίηση της οπτικοακουστικής παραγωγής της Μπαρτσελόνα που περιλαμβάνει τη διαχείριση του τηλεοπτικού καναλιού του συλλόγου Barça TV.

Τέλος, η Μπαρτσελόνα επισημαίνει ότι «η πώληση πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την εξουσιοδότηση της γενικής συνέλευσης των μελών της που πραγματοποιήθηκε στις 23 Οκτωβρίου».

Όπως είναι γνωστό, η Μπαρτσελόνα συμφώνησε να πουλήσει το 10% των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της από τη LaLiga για τα επόμενα 25 χρόνια στην αμερικανική επενδυτική εταιρεία Sixth Street έναντι 207,5 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο σύλλογος υπέγραψε επίσης συμφωνία χορηγίας φανέλας και γηπέδου με τη Spotify, ύψους 280 εκατομμυρίων ευρώ και ενέκρινε οικονομικά σχέδια τον Δεκέμβριο για την ανακαίνιση του «Καμπ Νου».

Η Μπαρτσελόνα χρησιμοποιεί διάφορους μηχανισμούς για να αυξήσει τα έσοδά της, προκειμένου να αντισταθμίσει τις απώλειες, να μειώσει το χρέος και να εκπληρώσει τους κανόνες της LaLiga για το οικονομικό Fair Play.
Χρειάζεται να μην ξεπεράσει το ανώτατο όριο αποδοχών της LaLiga για να δηλώσει τις νέες μεταγραφές της.

Ο επικεφαλής του συλλόγου, Ζοάν Λαπόρτα, ο οποίος ήταν πρόεδρος σε μια από τις πιο επιτυχημένες περιόδους της Μπαρτσελόνα μεταξύ 2003 και 2010, δήλωσε τον Αύγουστο του 2021 ότι τα χρέη των «μπλαουγκράνα» ανήλθαν συνολικά σε 1,35 δισεκατομμύρια ευρώ, με 673 εκατομμύρια οφειλές στις τράπεζες.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε World