Ακολουθηστε μας

Backstage

Χαμός στη Γερμανία για τη φανέλα της εθνικής ομάδας! Στο… κόλπο και το Tiktok

Μετά από επτά δεκαετίες στενής συνεργασίας με την Adidas, η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας θα ντύνεται από το 2027 με ρούχα που θα ετοιμάζει αποκλειστικά για εκείνη η αμερικανική ανταγωνίστρια Nike.

Η Γερμανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου ανακοίνωσε αυτή τη δραστική και εντελώς απρόσμενη απόφαση την Πέμπτη (21/3) σχεδόν τρεις μήνες πριν από την έναρξη του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου στη Γερμανία.

Η απόφαση που έχει μια… εξήγηση 800 εκατομμυρίων ευρώ, που προβλέπει η συνολική συμφωνία, προκάλεσε «βροχή» σχολίων στα ΜΜΕ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και παρέμβαση του υπουργού Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ.

Έπειτα από 77 χρόνια στενής συνεργασίας με την Adidas, η DFB αιφνιδίασε με την απόφασή της να αλλάξει προμηθευτή για τον εξοπλισμό των ποδοσφαιριστών της.

«Η μελλοντική συνεργασία θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να εκτελούμε τα κεντρικά μας καθήκοντα με στόχο την ολοκληρωμένη ανάπτυξη του ποδοσφαίρου στην Γερμανία για τις επόμενες δεκαετίες», δήλωσε ο πρόεδρος της DFB Μπερντ Νόιεντορφ. Η συνεργασία, διευκρίνισε, έχει προγραμματιστεί να αρχίσει τον Ιανουάριο του 2027 και σε πρώτη φάση θα διαρκέσει έως το 2034. Η Nike θα αναλάβει την υποχρέωση να εξοπλίσει όλες τις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου της Γερμανίας, ανδρών, γυναικών και νέων. Το ποσό της σύμβασης δεν ανακοινώθηκε, αλλά σύμφωνα με την BILD, η εταιρία θα καταβάλλει κάθε χρόνο 100 εκατομμύρια ευρώ στην Ομοσπονδία, ενώ είναι γνωστό ότι η Adidas πληρώνει σήμερα στην DFB περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. «Η Nike κατέθεσε μακράν την καλύτερη προσφορά», περιορίστηκε να δηλώσει ο κ. Νόιεντορφ.

Η ανακοίνωση προκάλεσε την άμεση αντίδραση του υπουργού Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, ο οποίος δήλωσε στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων dpa ότι δύσκολα μπορεί να φανταστεί τη γερμανική φανέλα χωρίς τις τρεις ρίγες. «Για μένα Adidas και μαύρο-κόκκινο-χρυσό πάνε μαζί και αποτελούν κομμάτι της γερμανικής ταυτότητας. Θα ήθελα λίγο περισσότερο τοπικιστικό πατριωτισμό», δήλωσε ο υπουργός, με το βλέμμα στο γεγονός ότι η Adidas είναι γερμανική εταιρία.

Παράλληλα, η πασίγνωστη κινεζική εφαρμογή «Tiktok» θα είναι στο μέλλον ο «επίσημος συνεργάτης ψυχαγωγίας» της γερμανικής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου. Αυτό ανακοίνωσε η Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.

 

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Backstage