Ακολουθηστε μας

World

H Μπαρτσελόνα είπε «αντίο» σε Λεβαντόφσκι με 20Χ20 και ρεκόρ έδρας (videos)

Η πρωταθλήτρια Μπαρτσελόνα έκλεισε ιδανικά τη σεζόν στο «Καμπ Νόου», επικρατώντας 3-1 της Μπέτις για την 37η αγωνιστική και γράφοντας Ιστορία στη LaLiga, καθώς έγινε η πρώτη ομάδα σε πρωτάθλημα 20 συλλόγων που ολοκληρώνει τη χρονιά με το απόλυτο των νικών στην έδρα της.

Η πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς ήρθε στο 84′, όταν ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι αποθεώθηκε κατά την αποχώρησή του, σε μια σκηνή που επισκίασε ακόμη και το ιστορικό επίτευγμα των «μπλαουγκράνα».

Μεγάλος πρωταγωνιστής της βραδιάς ήταν ο Ραφίνια, ο οποίος σημείωσε δύο γκολ και οδήγησε τους Καταλανούς στη νίκη. Άνοιξε το σκορ με εντυπωσιακή απευθείας εκτέλεση φάουλ, ενώ στο δεύτερο ημίχρονο εκμεταλλεύτηκε αμυντικό λάθος της Μπέτις για το 2-0. Οι φιλοξενούμενοι αντέδρασαν και μείωσαν με πέναλτι, όμως η απάντηση ήρθε άμεσα με δυνατό σουτ του Ζοάο Κανσέλο εκτός περιοχής, που «σφράγισε» το αποτέλεσμα.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε World