Ένταση και επεισόδια σημειώθηκαν ανάμεσα σε οπαδούς της Αλ Νασρ και της Αλ Χιλάλ μέσα στο γήπεδο αμέσως μετά το τελευταίο σφύριγμα του ισόπαλου (1-1) ντέρμπι, σε ένα παιχνίδι που είχε τεράστια πίεση και έντονο φορτισμένο κλίμα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Η ατμόσφαιρα ήταν ήδη «ηλεκτρισμένη» καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης, με την ένταση στις εξέδρες να μεγαλώνει συνεχώς όσο κυλούσε το παιχνίδι. Μετά τη λήξη, η κατάσταση ξέφυγε, καθώς οπαδοί των δύο ομάδων συγκρούστηκαν στις κερκίδες, δημιουργώντας σκηνές χάους.
Το συγκεκριμένο ντέρμπι θεωρείται πλέον ένα από τα μεγαλύτερα και πιο έντονα στον παγκόσμιο ποδοσφαιρικό χάρτη, ειδικά τα τελευταία χρόνια, με τη μάχη για τον τίτλο και τη διεθνή προβολή των δύο συλλόγων να ανεβάζουν ακόμη περισσότερο την ένταση.
Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα υπήρχε τεράστιο πάθος στις εξέδρες. Κάθε φάση, κάθε σκληρό μαρκάρισμα και κάθε απόφαση του διαιτητή ανέβαζε ακόμη περισσότερο το θερμόμετρο, μέχρι που μετά το τέλος του ματς η κατάσταση οδηγήθηκε στα άκρα.
Το ντέρμπι ανάμεσα σε Αλ Νασρ και Αλ Χιλάλ απέδειξε για ακόμη μία φορά πόσο μεγάλη έχει γίνει η αντιπαλότητα των δύο ομάδων. Το πάθος είναι στοιχείο του ποδοσφαίρου, όμως εικόνες βίας και συγκρούσεων δεν έχουν θέση στις εξέδρες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ultras (@ultrasclips)


