Ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με 3-1 σετ από τον Παναθηναϊκό , στο PAOK Sports Arena, για τον τέταρτο τελικό της Volley League ανδρών, με τον τίτλο να βάφεται «πράσινος».
Η σεζόν ολοκληρώθηκε τους «ασπρόμαυρους» να είναι στη 2η θέση του πρωταθλήματος, με το τμήμα βόλεϊ να ευχαριστεί τον κόσμο για την στήριξη,
«Η σεζόν ολοκληρώθηκε εδώ…
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξή σας και την εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιουργήσατε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα.
Το χειροκρότημά σας αποτελεί για εμάς κειμήλιο αφοσίωσης και πίστης και θα συνεχίσουμε πάντα να δίνουμε τα πάντα, για να σας κάνουμε χαρούμενους».


