Ο Α.Σ. ΑΡΗΣ εκφράζει την οδύνη του για τον θάνατο της Ελένης Ζέτου.
Η εκλιπούσα αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες μορφές στην ιστορία του τμήματος Βόλεϊ Γυναικών του ΑΡΗ. Το 1972 σε ηλικία 16 ετών υπέγραψε το πρώτο της δελτίο και παρέμεινε στην ομάδα μας μέχρι το 1985, αγωνιζόμενη δις στο Κύπελλο Συνομοσπονδιών και κρατώντας τον ΑΡΗ στην πρώτη τετράδα του πρωταθλήματος για 11 σερί σεζόν.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας στην οικογένεια και τους οικείους της Ελένης Ζέτου. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τη σκεπάσει…
Η ανακοίνωση της ΕΠΕΣΘ
Η οικογένεια της ΕΠΕΣΘ αποχαιρετά με βαθιά θλίψη την Ελένη Ζέτου, μια σπουδαία προσωπικότητα του ελληνικού βόλεϊ, που αφιέρωσε τη ζωή της στην ανάπτυξη και την πρόοδο του αθλήματος που αγάπησε όσο λίγοι.
Ως αθλήτρια του Άρη, του ΠΑΟ Διοικητηρίου και της Εθνικής Ομάδας Γυναικών, ως προπονήτρια, πανεπιστημιακός δάσκαλος και ενεργό στέλεχος του αθλητισμού, υπηρέτησε με συνέπεια, γνώση και πάθος το βόλεϊ και ιδιαίτερα το βόλεϊ της Θεσσαλονίκης.
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια, παρέμεινε πάντοτε κοντά στην ΕΠΕΣΘ, με ενδιαφέρον, ανιδιοτέλεια και διάθεση προσφοράς, προσπαθώντας να βοηθήσει όπου και όπως μπορούσε.
Πάνω απ’ όλα, όμως, ήταν ένας άνθρωπος που λάτρευε την οικογένειά της, τα παιδιά της, Λάμπρο και Νίκη, και τα αγαπημένα της εγγόνια, που αποτελούσαν τη μεγαλύτερη χαρά της ζωής της.
Η ΕΠΕΣΘ εκφράζει τα ειλικρινή και θερμά της συλλυπητήρια στους οικείους της.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει


