Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των ανθρώπων του Α.Σ. Αρης με τον ΕΣΑΠ στην Αθήνα και τρέχει άμεσα η συγκρότηση του ρόστερ για τον Άρη στη Volley League
Αναλυτικά, όπως αναφέρει ο ΑΣ Άρης:
“O γενικός γραμματέας του Α.Σ. ΑΡΗΣ Αλέξανδρος Γκαντώνας και ο νομικός σύμβουλος Χρήστος Γρόλλιος, εκπροσώπησαν τον Σύλλογο στην πρόσκληση της ΕΣΑΠ στα γραφεία της στην Αθήνα, με αφορμή την επιστροφή της ομάδας Βόλεϊ Ανδρών στην Volley League.
Συζητήθηκαν οι προϋποθέσεις συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα με κάποιες εκκρεμότητες από το παρελθόν.
Ακολούθησε ενημέρωση του Προεδρείου και συμβούλιο για τη ρύθμιση των εκκρεμοτήτων και την επίσπευση των διαδικασιών για τη συμμετοχή στο νέο πρωτάθλημα.
Το προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η συγκρότηση του ρόστερ”.


