Προβληματισμός επικρατεί στις τάξεις των φίλων του ΠΑΟΚ για την εικόνα της ομάδας βόλεϊ του συλλόγου, που χάνει τον έναν παίκτη μετά τον άλλον, στέλνοντας αρνητικά μηνύματα ενόψει της νέας σεζόν.
Ο Ούρος Κοβάσεβιτς αποτελεί οριστικά παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, καθώς μετά από περίπου έξι μήνες στα «ασπρόμαυρα», θα συνεχίζει την καριέρα του στην Τουρκία.
Η IBB Spor ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα την απόκτηση του Σέρβου ακραίου, που αποτέλεσε μία από τις πιο ηχηρές μεταγραφές στην ιστορία του τμήματος βόλεϊ του Δικεφάλου.
Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη εξέλιξη, ήρθε λίγες ημέρες μετά τη συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Νικολάι Κόλεφ, αλλά και την αποχώρηση του Φερνάντο Ερνάντες που θα συνεχίσει την καριέρα του στον Μίλωνα, με το «ασπρόμαυρο» τμήμα βόλεϊ να αποδυναμώνεται σημαντικά.


