Ακολουθηστε μας

Sports

Πρώτος ο Σιμόνι του Αρη στα «Βενιζέλεια» στα 400μ.

Την πρώτη θέση με επίδοση 47.47 στα 400μ. πήρε ο πρωταθλητής Στίβου του Αρη, Γιάννης Σιμόνι, στο Διεθνές Μίτινγκ Στίβου «Βενιζέλεια» που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά.

Στα 400 μ., ο Γιάννης Σιμόνι μπορεί να μην έμεινε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, ωστόσο πήρε τη νίκη με 47.47, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Κυριάκο Τσικιλή με 47.86, επίδοση κοντά στο ατομικό του ρεκόρ των 47.52. Τρίτος ήταν ο Βλαδίμηρος Ανδρεάδης με 48.06.

Ο Α.Σ. Αρης τόνισε:

«Ήταν ακόμα μία επιτυχία για τον αθλητή του συλλόγου μας, ο οποίος συνεχίζει την ανοδική πορεία του. Πολλά συγχαρητήρια στον Γιάννη Σιμόνι και τον προπονητή μας, Κώστα Κοτσίδη».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by giannis_simoni (@_simoni00)

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Sports