Σήμερα το απόγευμα (23/5, 18:00) η γυναικεία ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ αντιμετωπίζει εκτός έδρας την ΑΕΚ για τον τρίτο τελικό του πρωταθλήματος, με τη σειρά να βρίσκεται στο 1-1 και το τρόπαιο να κρίνεται στις τρεις νίκες.
Οι παίκτριες του Δημήτρη Πελεκίδη έχουν την τεράστια ευκαιρία με ενδεχόμενο μπρέικ να φέρουν το τρόπαιο στη Μίκρα και να το διεκδικήσουν οριστικά στην έδρα τους. Οι «ασπρόμαυρες» μετά το 1-0 της ΑΕΚ στην παράταση του πρώτου αγώνα, έδειξαν την ποιότητά τους και ισοφάρισαν με άνεση τη σειρά, μεταφέροντας το άγχος στις αντιπάλους τους, που πλέον έχουν την πίεση της έδρας.
Για τον τρίτο τελικό, η πλέιμεϊκερ του ΠΑΟΚ, Ολίνα Ανδρίτσου δήλωσε: «Θέλουμε να κρατήσουμε τον υψηλό ρυθμό και σε αυτόν τον τελικό. Κάθε παιχνίδι είναι τελείως ξεχωριστό από το προηγούμενο, αφού πρόκειται για μία σειρά τελικών. Θέλουμε από την αρχή να μπούμε και να κυριαρχήσουμε στο γήπεδο, ώστε να παίξουμε στον ρυθμό μας μέχρι τέλους και να πάρουμε τη νίκη. Θέλουμε να κάνουμε το 2-1 και ο τέταρτος τελικός να μετατραπεί σ’ ένα παιχνίδι τίτλου για εμάς.
Οι δύο ομάδες γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά. Το χρονικό περιθώρια ανάμεσα στους αγώνες δεν μας επιτρέπει να αλλάξουμε πολλά, αλλά να διορθώσουμε τις λεπτομέρειες και τα λάθη που κάναμε, ώστε να είμαστε πιο έτοιμοι. Σε κάθε τελικό πιστεύω μετράει η διάθεση και η ψυχολογία της κάθε ομάδας επομένως τα μικρά βήματα θα μας δώσουν αυτό που θέλουμε».


