Η οικογένεια του ΠΑΟΚ τιμά σύσσωμη την ημέρα μνήμης για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Αρχικά ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ, με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτίνει φόρο τιμής στις 353.000 ψυχές που ζητούν δικαίωση.
Αναλυτικά η ανάρτηση του ΑΣ ΠΑΟΚ:
«19 Μαΐου — Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων 🕯️
353.000 ψυχές ζητούν δικαίωση. Δεν ξεχνάμε. Δεν σιωπούμε.
Δεν Ξεχνώ — Δεν Σβήνει η Μνήμη».
🕯️ 19 Μαΐου — Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων 🕯️
353.000 ψυχές ζητούν δικαίωση. Δεν ξεχνάμε. Δεν σιωπούμε.
Δεν Ξεχνώ — Δεν Σβήνει η Μνήμη#ACPAOK #PAOK #Genocide #May19 pic.twitter.com/dnqNbFGCLK
— AC PAOK | Α.Σ. ΠΑΟΚ (@AC_PAOK) May 19, 2026
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε το δικό της μήνυμα τιμής και σεβασμού προς τα θύματα της τραγωδίας.
Αναλυτικά:
«”Κι έρθανε χρόνα δίσεκτα, καταραμένα χρόνα
ο ουρανόν ελίβωσεν, σην γην ποτάμ’ το γαίμαν.
Κι εσκώθεν θρήνος θάνατος, πέραν περού σον Πόντον…”
19η Μαΐου: Ημέρα μνήμης και τιμής για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Για τις μαζικές σφαγές χιλιάδων ανθρώπων, για τα βασανιστήρια, τις εκτοπίσεις, τις πορείες θανάτου, για την εξόντωση του ελληνικού πληθυσμού και πολιτισμού, που επί αιώνες άνθιζε στις ακτές του Εύξεινου Πόντου.
Για την αλήθεια, που θα φωνάζει μέχρι την τελική δικαίωση.
Διότι η μνήμη είναι χρέος και ευθύνη!».
«Κι έρθανε χρόνα δίσεκτα, καταραμένα χρόνα
ο ουρανόν ελίβωσεν, σην γην ποτάμ’ το γαίμαν.
Κι εσκώθεν θρήνος θάνατος, πέραν περού σον Πόντον…»19η Μαΐου: Ημέρα μνήμης και τιμής για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Για τις μαζικές σφαγές χιλιάδων ανθρώπων, για τα… pic.twitter.com/PEANZL5wKq
— PAOK FC (@PAOK_FC) May 19, 2026
Στο ίδιο πλαίσιο, η «ασπρόμαυρη» ΚΑΕ προχώρησε σε σχετική ανάρτηση στα social media, τιμώντας τα θύματα της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και εκφράζοντας τη διαχρονική της σύνδεση με τον ποντιακό ελληνισμό.
Η 19η Μαΐου είναι μία ημέρα μνήμης, τιμής και ιστορικής ευθύνης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Για όσους ξεριζώθηκαν, για όσους χάθηκαν, για όσους κράτησαν ζωντανή την ιστορία και την παράδοση του Ποντιακού Ελληνισμού.
Η μνήμη δεν σβήνει.
Η ιστορία δεν ξεχνιέται. pic.twitter.com/YDQNh09UX1— PAOK BC (@PAOKbasketball) May 19, 2026
Τέλος οι οργανωμένοι φίλοι του ΠΑΟΚ, σε ανάρτησή τους στην επίσημη ιστοσελίδα τους δημοσίευσαν σχετική εικόνα, συνοδεύοντάς την με στίχους από το τραγούδι «Την πατρίδα μ’ έχασα», αποδίδοντας έτσι φόρο τιμής στη μνήμη των θυμάτων και στον ξεριζωμό του ποντιακού ελληνισμού.
Η ανάρτηση:
«Την πατρίδα μ’ έχασα, έκλαψα κι επόνεσα! Λύουμαι κι αροθυμώ [όι, όι! όι, όι!] Ν’ ανασπάλω ’κ’ επορώ! Μίαν κι άλλο ση ζωή μ’, σο πεγάδι μ’ σην αυλή μ’ νερόπον ας έπινα [όι, όι! όι, όι!] και τ’ ομμάτι͜α μ’ έπλυνα Τα ταφία μ’ έχασα, ντ’ έθαψα ’κ’ ενέσπαλα! Τ’ εμετέρτς αναστορώ [όι, όι! όι, όι!] και σο ψ̌όπο μ’ κουβαλώ! Μίαν κι άλλο ση ζωή μ’, σο πεγάδι μ’ σην αυλή μ’ νερόπον ας έπινα [όι, όι! όι, όι!] και τ’ ομμάτι͜α μ’».
<iframe src=”https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpermalink.php%3Fstory_fbid%3Dpfbid02zPwtZYzCnvPn9csapc9nzLVbmrkTCJMkf36c5YQM4CbjwyayusaEAiFYxX9wj5j8l%26id%3D100064742764678&show_text=true&width=500″ width=”500″ height=”455″ style=”border:none;overflow:hidden” scrolling=”no” frameborder=”0″ allowfullscreen=”true” allow=”autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share”></iframe>


