Ένα ακόμη περιστατικό οπαδικής βίας με τραγική κατάληξη καταγράφηκε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα έναν 20χρονο οπαδό του ΠΑΟΚ, ο οποίος δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι αργά το βράδυ της Πέμπτης (12/3) στην περιοχή της Καλαμαριάς.
Η επίθεση σημειώθηκε λίγο πριν τις 22:30 στη συμβολή των οδών Αργοναυτών και Παπαδημητρίου, σε μια ήσυχη γειτονιά της ανατολικής πλευράς της πόλης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την αστυνομία, τρία άτομα φέρεται να είχαν στήσει καρτέρι στον νεαρό, ο οποίος είναι κάτοικος της περιοχής, περιμένοντας την επιστροφή του στο σπίτι.
Όταν ο 20χρονος έφτασε στο σημείο, δέχθηκε επίθεση από τους δράστες, οι οποίοι τον τραυμάτισαν με μαχαίρι μπροστά στα μάτια κατοίκων της γειτονιάς. Ο νεαρός μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, ωστόσο οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν στη ζωή.
Η υπόθεση έχει περάσει στη Διεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος, με τις αστυνομικές αρχές να εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα γύρω από τα κίνητρα της επίθεσης και να αναζητούν τους δράστες.
Το νέο περιστατικό επαναφέρει με δραματικό τρόπο στο προσκήνιο το ζήτημα της οπαδικής βίας στη Θεσσαλονίκη.
Παρά τα μέτρα που έχουν ληφθεί τα τελευταία χρόνια, τα περιστατικά έντασης ανάμεσα σε οπαδούς συνεχίζουν να απασχολούν τις αρχές. Είναι χαρακτηριστικό ότι λίγες ημέρες πριν σημειώθηκε νέα οπαδική συμπλοκή στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη συμβολή των οδών Σβώλου και Εθνικής Αμύνης, από την οποία προκλήθηκαν υλικές ζημιές.
Οι έρευνες των αρχών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με στόχο την ταυτοποίηση και τη σύλληψη των δραστών, σε μια υπόθεση που έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία.


