Μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή εκτυλίχθηκε στην επετειακή εκδήλωση του Club Φίλων ΠΑΟΚ για τα 100 χρόνια του συλλόγου, με τον Αντρέ Βιεϊρίνια να τιμάται από τον κόσμο του Δικεφάλου και να ανταποδίδει την αγάπη με λόγια καρδιάς.
Ο εμβληματικός αρχηγός των «ασπρόμαυρων», που έχει συνδέσει το όνομά του με μερικές από τις σημαντικότερες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας του ΠΑΟΚ, μίλησε για τη σχέση ζωής που έχει χτίσει με τον σύλλογο και τους φιλάθλους του.
«Ευχαριστώ που με καλέσατε και βρίσκομαι σήμερα εδώ. Είναι τιμή μου που αυτό που πρόσφερα στον ΠΑΟΚ σας έκανε να με αγαπήσετε. Από την πρώτη ημέρα σας αγάπησα, από την πρώτη μου προπόνηση. Δεν ήμουν σαν και εσάς. Δεν γεννήθηκα ΠΑΟΚ. Έγινα ΠΑΟΚ. Και θα είμαι ΠΑΟΚ μέχρι το τέλος της ζωής μου.
Θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα όσα μου έχετε προσφέρει, τη στήριξη εντός και εκτός γηπέδου», είπε χαρακτηριστικά ο Πορτογάλος.
Μια τοποθέτηση που προκάλεσε το θερμό χειροκρότημα των φίλων του Δικεφάλου και επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τον ιδιαίτερο δεσμό που έχει αναπτύξει ο Βιεϊρίνια με τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του.


