Το συμβόλαιο του Χάμζα Μεντίλ έφτασε στο τέλος του και παρά το γεγονός πως ο Αρης έχει μονομερές δικαίωμα ανανέωσης για ακόμη έναν χρόνο, δύσκολα θα την ενεργοποιήσει.
Η παρουσία του Μαροκινού αριστερού μπακ τη φετινή σεζόν κινήθηκε στη μετριότητα, ενώ και το συμβόλαιό του είναι υψηλό. Την ίδια στιγμή, στο Μαρόκο δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο Μεντίλ έχει ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας με τη Γουϊντάντ Καζαμπλάνκα.
Η παρουσία του στις εξέδρες σε πρόσφατο παιχνίδι ενισχύει το ενδεχόμενο να φορέσει τη φανέλα της.


