Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ επέστρεψε στην κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος, κατακτώντας το 20ο τρόπαιο της ιστορίας του.
Ένα πρωτάθλημα που θα το…σηκώσει στην Τούμπα, το Σάββατο 16 Μαΐου, μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης με τον Βόλο.
Η ανακοίνωση:
«Στο Γήπεδο Τούμπας, το Σάββατο 16 Μαΐου και ώρα 19:30, θα πραγματοποιηθεί η φιέστα του 20ου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου γυναικών!» έγραψε χαρακτηριστικά ο ΑΣ του Δικεφάλου στην ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
🏆 Στο Γήπεδο Τούμπας, το Σάββατο 16 Μαΐου και ώρα 19:30, θα πραγματοποιηθεί η φιέστα του 20ου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου γυναικών! #ACPAOK #PAOK #WomenSoccer #WomenFootball #HereIsNorth pic.twitter.com/DrjhCIKnPb
— AC PAOK | Α.Σ. ΠΑΟΚ (@AC_PAOK) May 12, 2026
Σχετικα θεματαWomen's Football LeagueΓήπεδο ΤούμπαςΓυναικείο ΠοδόσφαιροΠΑΟΚΠΑΟΚ ΓυναίκεςΠοδόσφαιροΠρωταθλητής Ελλάδας


