Ακολουθηστε μας

Gossip

Παίζει ο Αρης στον Βόλο; Κλειστό το Πανθεσσαλικό…

Είναι μεγάλος ο καημός… Ο Βόλος ανακοίνωσε ενόψει του αγώνα με τον Αρη, πως μόνο οι κάτοχοι διαρκείας θα έχουν δικαίωμα εισόδου στον αγώνα Βόλος – Αρης (Τετάρτη 13/5/26, 17.00, Πανθεσσαλικό στάδιο) και πως δεν θα εκδοθούν εισιτήρια αγώνα.

Δεν επιτρέπει δηλαδή για ένα ακόμα παιχνίδι στον κόσμο του Αρη να πάει στον Βόλο και στο γήπεδο, αλλά δεν επιτρέπει ούτε σε ντόπιους να δουν το παιχνίδι.

Είναι ασφαλώς μία ακόμα καινοτομία για την πρόοδο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Θαυμάσια λοιπόν, που θα έλεγε και μία ψυχή!

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Gossip