Στη Γαλλία ασχολούνται με το φορμάρισμα του Καντεβέρε, που έπαιζε στη Ναντ, πριν τον αποκτήσει ο Αρης.
«Δέκα μήνες μετά την αποχώρησή του από τη Ναντ, ο Τίνο Καντεβέρε φαίνεται να έχει ξαναβρεί τη φόρμα του στα γήπεδα της Super League. Πέρασε μια δύσκολη σεζόν στον Αρη Θεσσαλονίκης, αλλά επιτέλους αρχίζει να είναι καθοριστικός στην Ελλάδα», σημειώνει γαλλική ιστοσελίδα για τον Καντεβέρε, που ταλαιπωρήθηκε για αρκετό καιρό από πρόβλημα τραυματισμού.
Οι Γάλλοι συμπληρώνουν πως… “ο Καντεβέρε έδωσε ασίστ εναντίον του Λεβαδειακού, το ίδιο επανέλαβε και εναντίον του Βόλου στο πρωτάθλημα και το πιο σημαντικό, ήταν το πρώτο του γκολ απέναντι στον Βόλο. Πάλεψε σκληρά για να κερδίσει την μπάλα από τον αντίπαλο αμυντικό, στη συνέχεια έτρεξε προς την εστία και νίκησε τον τερματοφύλακα με ένα έξυπνο σουτ».


