Το συμβόλαιο του Χαμζά Μεντίλ με τον Άρη ολοκληρώνεται και όλα δείχνουν πως δεν θα ανανεωθεί παρά το γεγονός πως μονομερώς ο Αρης μπορεί να ενεργοποιήσει οψιόν επέκτασης για έναν ακόμη χρόνο.
Η αποχαιρετιστήρια ανάρτηση του Μαροκινού μπακ στο τέλος της σεζόν με φωτογραφίες και βίντεο απ’ όλη τη χρονιά, θυμίζει οριστικό αντίο:
«Τέλος της σεζόν. Ήταν δύσκολα, αλλά πολεμήσαμε μέχρι το τέλος. Σε ευχαριστώ Θεσσαλονίκη».
Σχετικα θεματαSUPER LEAGUESuperleagueΑΡΗΣΠοδόσφαιροΧαμζά Μεντίλ


