Ακολουθηστε μας

Gossip

Μεντίλ: Αποχαιρετισμός που θυμίζει αντίο…

Το συμβόλαιο του Χαμζά Μεντίλ με τον Άρη ολοκληρώνεται και όλα δείχνουν πως δεν θα ανανεωθεί παρά το γεγονός πως μονομερώς ο Αρης μπορεί να ενεργοποιήσει οψιόν επέκτασης για έναν ακόμη χρόνο.

Η αποχαιρετιστήρια ανάρτηση του Μαροκινού μπακ στο τέλος της σεζόν με φωτογραφίες και βίντεο απ’ όλη τη χρονιά, θυμίζει οριστικό αντίο:

«Τέλος της σεζόν. Ήταν δύσκολα, αλλά πολεμήσαμε μέχρι το τέλος. Σε ευχαριστώ Θεσσαλονίκη».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hamza Mendyl (@h.mendyl)

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Gossip