Ο προπονητής του ΠΑΟΚ Ραζβάν Λουτσέσκου έδωσε το παρών σε επετειακό φιλικό παιχνίδι ανάμεσα στη Ραπίντ Βουκουρεστίου και τη Στεάουα Βουκουρεστίου, που αναβίωσαν τον… εμφύλιο του 2006 στο κύπελλο UEFA.
20 χρόνια μετά τον τότε αγώνα οι ποδοσφαιριστές των τότε ομάδων, συναντήθηκαν ξανά με τον Ραζβάν Λουτσέσκου να κάθεται στον πάγκο της Ραπίντ.
Ωστόσο, ο κόσμος δεν τίμησε το φιλικό και υπήρξαν αντιδράσεις στα ΜΜΕ της χώρας:
«Ήρθε ο Ράζβαν Λουτσέσκου, ήρθε ο Ολαρόιου, είναι ασέβεια να μην πας σε αυτόν τον αγώνα! Καταλαβαίνω ότι κάποια από τα χρήματα πήγαιναν στο ίδρυμα του Μιχάι Νέσου, ποια χρήματα θα πάνε τώρα; Ηταν ο Ράζβαν Λουτσέσκου στον πάγκο; Ναι. Μόνο και μόνο γι’ αυτό, ότι έρχεται σε μια δύσκολη περίοδο, έρχεσαι, είσαι μαζί του, φωνάζεις το όνομά του. Αυτό δείχνει ότι δεν έχεις ψυχή για τον σύλλογο!»


