Ακολουθηστε μας

Gossip

Ελπίδα και χαμόγελα για την Κ19 του Αρη-Το ζεστό χειροκρότημα

Η Κ19 του Αρη που έφτασε στον τελικό Κυπέλλου της Super League και έχασε το τρόπαιο από τον ΠΑΟΚ στο 90+3 από μία στατική φάση, σκόρπισε χαμόγελα και ελπίδες για το μέλλον, καθώς τα παιδιά αυτά απέδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει.

Το ζεστό χειροκρότημα στην ομάδα του Γρηγόρη Παπαδόπουλου, που με τεράστια προσπάθεια τρέχουν ο Πάνος Αλεξιάδης και ο Γιώργος Κολτσίδας, είναι δίκαιο πέρα για πέρα, καθώς η ομάδα αυτή, έδειξε ότι πετυχαίνει το στόχο της, που δεν είναι άλλος από το να προετοιμάσει τα νέα παιδιά για το επόμενο βήμα.

Μακάρι αυτά τα παιδιά να πάρουν την ευκαιρία τους και να στελεχώσουν σταδιακά την πρώτη ομάδα του Αρη που έχει ανάγκη το ελληνικό στοιχείο, αλλά και παιδιά που έχουν γαλουχηθεί στις υποδομές τους.

Σίγουρα πάντως πρέπει να αισθάνονται κερδισμένα για την παρουσία τους στον τελικό.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Gossip