Ακολουθηστε μας

Formula 1

Η «ελεύθερη πτώση» της Mercedes στη F1!

Kατακτώντας οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών, που συνδυάστηκαν και με επτά οδηγών, η Mercedes-AMG Petronas είναι άκρως απογοητευτική στο ξεκίνημα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1, βλέποντας την Ferrari και Red Bull Racing να κυριαρχούν στα πρώτα Grand Prix της χρονιάς.

Η ομάδα που γνώρισε τη μεγαλύτερη περίοδο κυριαρχίας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, φέτος δε μπορεί να ανταγωνιστεί τις Ferrari και Red Bull Racing, που την έχουν αφήσει πολύ πίσω.

Και να ήταν μόνον αυτές οι δύο ομάδες… Τον Λιούις Χάμιλτον τον ξεπερνούν σαν.. σταματημένο αυτοκίνητα και πιλότοι από ομάδες όπως η Alfa Tauri, η Haas και η Alfa Romeo.

Η W13 E Performance έχει πολλαπλά προβλήματα, που όπως έχει παραδεχθεί ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Λούις Χάμιλτον, δεν έχουν ακόμα λύσεις. Την ίδια παραδοχή έχει και ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γερμανικής εταιρείας, Τότο Βόλφ, μιλώντας στο βρετανικό BBC.

«Θα μπορούσε να πει κάποιος πως πήραμε λάθος δρόμο στο σχεδιασμό; Θα είχε επιχείρημα να το κάνει. Όλα τα καλά και τα κακά αφορούν κυρίως το πάτωμα του μονοθεσίου και έχουμε ενδιαφέρουσες ιδέες και σχέδια που εξερευνούμε και μπορεί να τοποθετηθούν στο μονοθέσιο στους επόμενους αγώνες. Δεν θα έλεγα πως το concept μας ήταν λάθος. Όμως υπάρχει μέρος αυτού που απλά δεν αποδίδει βάσει των νέων κανονισμών; Κι αν ναι, ποιο είναι αυτό; Αν υπάρχουν θεμελιώδεις τομείς που δεν μας επιτρέπουν να ξεκλειδώσουμε την προοπτική που πιστεύουμε πως έχει αυτό το μονοθέσιο, τότε μετά πρέπει να μειώσουμε τις απώλειες», είπε ο Αυστριακός.

Παρότι στα λόγια του εστιάζει στο πάτωμα της W13, η σημαντική διαφοροποίηση των «ασημί βελών» αφορά τη φιλοσοφία zero pods, που όμοιά της δεν συναντάμε στο υπόλοιπο grid και την οποία ο ανταγωνισμός είχε δηλώσει πως είχε εξετάσει αλλά απορρίψει.

Απογοητευμένος ο Χάμιλτον

Έπειτα από ακόμα μία απογοητευτική εμφάνιση, ο Βρετανός πολυπρωταθλητής της F1 δεν είχε λόγια να περιγράψει την κατάσταση της ομάδας του στη φετινή χρονιά.

Η έως τώρα εμφάνιση της Mercedes-AMG στον τέταρτο αγώνα της Formula 1 στο 2022 είναι άκρως απογοητευτική. Στις κατατακτήριες δοκιμές, οι οδηγοί της δεν κατάφεραν να φέρουν σε κατάλληλη θερμοκρασία τα ελαστικά τους στο Q2 και για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια, δεν πέρασε μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας στο Q3.

Ο Τζορτζ Ράσελ κατάφερε να τερματίσει στην 11η θέση στον Αγώνα Σπριντ, όμως ο Λιούις Χάιμλτον ήταν ακόμα πιο πίσω, μόλις 14ος. Στον αγώνα της Ιμολα ο Ράσελ τερμάτισε στην 4η θέση και ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην 14η θέση. Μετά από την άσχημη αυτή εμφάνιση, ο Βρετανός ήταν κάτι παραπάνω από απογοητευμένος με την τωρινή κατάσταση της ομάδας του.

«Μένουμε ενωμένοι ως ομάδα και προσπαθούμε να δώσουμε κίνητρο σε όλους. Αυτή είναι η κατάσταση με την οποία είμαστε αντιμέτωποι, όλοι όμως έχουν βάλει το κεφάλι κάτω και δουλεύουν όσο πιο σκληρά μπορούν. Προφανώς και φέτος δεν μαχόμαστε για το πρωτάθλημα, αλλά για να κατανοήσουμε το μονοθέσιό μας και να βελτιωθούμε στη χρονιά. Μόνο σε αυτό ελπίζουμε πλέον», ήταν τα λόγια του Βρετανού.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Βρετανός δέχθηκε γύρο από τον μεγάλο του αντίπαλο την περασμένη σεζόν, Μαξ Φερστάπεν που κέρδισε με άνεση τον αγώνα. Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, ένιωσε την ανάγκη να απολογηθεί προσωπικά στον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

«Λιούις, συγγνώμη για το μονοθέσιο που είχες να οδηγήσεις σήμερα. Ξέρω πως δεν οδηγείται. Δεν ήταν αυτό το αποτέλεσμα που αξίζουμε. Θα ξεπεράσουμε αυτή τη δύσκολη κατάτασταση, όμως ήταν ένα κάκιστο αποτέλεσμα. Ήταν πολύ κακός αγώνας», είπε αρχικά ο Αυστριακός στον ασύρματο. Ο Χάμιλτον με τη σειρά του απάντησε: «Ναι Τότο, μην ανησυχείς. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά».

Από τη μεριά του ο Βολφ συνέχισε θέλοντας να εμψυχώσει τον οδηγό του: «Θα το ξεπεράσουμε αυτό να ξέρεις».

Μετά και τον τέταρτο αγώνα στο 2022, ο Χάμιλτον έχει μαζέψει μόλις 28 βαθμούς και είναι στην 7η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών. Η Mercedes ευελπιστεί να σώσει τη χρονιά της με τις αναβαθμίσεις που ετοιμάζει για τους επόμενους αγώνες ώστε να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες της W13.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Formula 1