Λίγες ώρες μετά το 1-1 απέναντι στον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης», οι «ασπρόμαυροι» επέστρεψαν στη Νέα Μεσημβρία και ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το κρίσιμο ντέρμπι με την ΑΕΚ στην Τούμπα.
Στα θετικά για τον Ραζβάν Λουτσέσκου καταγράφεται η επιστροφή των Γιώργου Γιακουμάκη και Χόρχε Σάντσεζ σε κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων, καθώς αμφότεροι προπονήθηκαν μαζί με την υπόλοιπη ομάδα.
Αντίθετα, οι Μαντί Καμαρά και Ντέγιαν Λόβρεν συνέχισαν θεραπεία και παραμένουν εκτός κανονικού προγράμματος.
Από την αναμέτρηση της Τούμπας θα απουσιάσει ο Χρήστος Ζαφείρης, ο οποίος αντίκρισε κίτρινη κάρτα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, συμπληρώνοντας συνολικά τρεις στα πλέι οφ της Stoiximan Super League και θα εκτίσει αυτόματα ποινή μίας αγωνιστικής.


