Η Κ19 του Αρη είχε εξαιρετική παρουσία στον τελικό Κυπέλλου της Super League, όπου έχασε από τον ΠΑΟΚ το τρόπαιο στο 90+3’.
Πολλοί από τους ποδοσφαιριστές του Γρηγόρη Παπαδόπουλου ενθουσίασαν με την εμφάνισή τους, ενώ όλο το τμήμα έδειξε ότι γίνεται συστηματική δουλειά, παρά την έλλειψη πόρων σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ο γενικός αρχηγός του Αρη, Πάνος Αλεξιάδης, γιος του αείμνηστου θρύλου του Αρη Αλέκου Αλεξιάδη, μίλησε για την παρουσία στον τελικό του Αγρινίου.
«Ηταν επιτυχία και μόνο η παρουσία στον τελικό. Οταν φτάνεις εκεί θέλεις να το κατακτήσεις. Το πιστέψαμε όλοι, αλλά κυρίως τα παιδιά. Και το έδειξαν στο γήπεδο», είπε και πρόσθεσε: «Παίζαμε με μία ομάδα που είναι πρωταθλήτρια, με Ακαδημία σε υψηλό επίπεδο, αλλά η διαφορά μέσα στο γήπεδο ήταν πολύ μικρή. Όποιος σκόραρε θα κατακτούσε και το τρόπαιο. Είμαστε στενοχωρημένοι θέλαμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο. Ωστόσο νιώθουμε υπερήφανοι».
Ο Πάνος Αλεξιάδης στάθηκε στο μέλλον της ομάδας: «Η Κ19 έχει έξι-επτά παιδιά που πρέπει να προσεχθούν. Να γίνουν επαγγελματίες, να μην χαθούν. Είτε να ανέβουν στην πρώτη ομάδα, είτε να δοθούν δανεικοί, θα έχουν εξέλιξη».


