Ο Άρης αγοράζει τον Μάρτιν Χόνγκλα από την Γρανάδα. O Καμερουνέζος μέσος που θα υπογράψει συμβόλαιο τριετούς διάρκειας μίλησε για στην ιστοσελίδα Ideal για τον Αρη.
«Μου αρέσει ο Αρης και η Θεσσαλονίκη. Η πόλη μου θυμίζει τη Γρανάδα, στην πραγματικότητα».
Αναφερόμενος στην Γρανάδα σχολίασε:
«Κατάλαβα ότι ο χρόνος μου στη Γρανάδα είχε τελειώσει, αλλά έφυγα με καλούς όρους. Δεν ήθελα να φύγω θυμωμένος με τη διοίκηση και νομίζω ότι στο τέλος, συνέβη το καλύτερο για όλους».
Είπε ακόμη: «Μακάρι να είχαμε μείνει στην Πρώτη Κατηγορία όταν επέστρεψα ή να είχαμε προβιβαστεί την περασμένη σεζόν, αλλά δεν θέλω να κατηγορώ κανέναν. Είναι σαφές ότι η Γρανάδα δεν είναι εκεί που θα έπρεπε να είναι, δεδομένου του συλλόγου, της πόλης και των οπαδών, αλλά ελπίζω να φτάσει σύντομα εκεί με τη βοήθεια όλων».
Ο Χόνγκλα σχολίασε επίσης: «Θα μπορούσα να είχα φύγει νωρίτερα, όπως μετά τον υποβιβασμό, αλλά δεν ήθελαν να φύγω τότε, και το σεβάστηκα αυτό. Κανείς δεν μου έδωσε υποσχέσεις που δεν μπορούσαν να τηρήσουν. Αν δεν πήγα στη Ρωσία, ήταν λόγω των εγγράφων της οικογένειάς μου, και αυτό είναι το πρώτο για μένα».
Και κατέληξε: «Η ομάδα θα φέρει χαρά στους οπαδούς μετά από το πόσο δύσκολη ήταν αυτή η σεζόν. Και ο Πατσέτα είναι ο καλύτερος προπονητής που θα μπορούσε να έχει η ομάδα για να επιστρέψει στην Πρώτη Κατηγορία. Ήταν πάντα ειλικρινής μαζί μου, δεν έχω παράπονα».


