Στο περιθώριο της παρουσίας του στην Καλαμάτα για τη φιέστα ανόδου της τοπικής ομάδας, ο Θόδωρος Καρυπίδης μίλησε και για τον Αρη, εκφράζοντας την αισιοδοξία του πως η ομάδα θα εξασφαλίσει ευρωπαϊκό εισιτήριο.
«Ο Αρης φέτος έχει μια κακή χρονιά. Έχουμε ατυχίες αλλά θα παίξει στην Ευρώπη, θα το παλέψουμε… Eχουμε πέντε ματς που παίρνουμε κόκκινη, αυτό δεν έχει ξαναγίνει», είπε μεταξύ άλλων ο Καρυπίδης.
Δείτε παρακάτω όσα είπε:


