Ακολουθηστε μας

Football

Και δεύτερο ban στη FIFA για τον Άρη-Ποιον αφορά

Στην πλατφόρμα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου ανέβηκε σήμερα και δεύτερο ban, με ημερομηνία 21 Μαΐου. Ενεργό παραμένει και το πρώτο από τις 31 Μαρτίου.

Ολες οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα δύο ban αφορούν εκκρεμότητες με ατζέντη και με δικηγόρο, για χρήματα που διεκδικούν οι ίδιοι και δεν αφορούν κάποιον ποδοσφαιριστή που εκπροσωπούν.

Ο δικηγόρος φαίνεται να εκπροσωπεί γραφείο μάνατζερ δύο παικτών. Πάντως είναι υποθέσεις που πρέπει να διευθετηθούν και στον Αρη λένε πως θα ξεπεραστεί το πρόβλημα και θα γίνουν κανονικά μεταγραφές.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Football