Ακολουθηστε μας

Football

Η Εθνική επιστρέφει στην Τούμπα για τα μεγάλα ραντεβού με Ολλανδία και Γερμανία

Η Τούμπα θα φιλοξενήσει ξανά την Εθνική Ελλάδας, καθώς η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ ενέκρινε την εισήγηση της Επιτροπής Εθνικών Ομάδων για τη διεξαγωγή των δύο εντός έδρας αναμετρήσεων της «γαλανόλευκης» απέναντι στην Ολλανδία και τη Γερμανία στο πλαίσιο του UEFA Nations League.

Με την απόφαση αυτή, το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη μετά από πέντε χρόνια, καθώς η τελευταία παρουσία του στο γήπεδο του ΠΑΟΚ καταγράφηκε το 2021, στην αναμέτρηση με τη Γεωργία για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Η ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς θα ξεκινήσει τις υποχρεώσεις της στον όμιλο με εκτός έδρας αναμέτρηση απέναντι στη Σερβία, ενώ στη συνέχεια θα δώσει δύο διαδοχικά εντός έδρας παιχνίδια στην Τούμπα. Στις 1 Οκτωβρίου θα υποδεχθεί την Ολλανδία και τρεις ημέρες αργότερα, στις 4 Οκτωβρίου, θα αντιμετωπίσει τη Γερμανία, με ώρα έναρξης και των δύο αγώνων τις 21:45.

Η επιλογή της Τούμπας δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς πρόκειται για ένα γήπεδο που έχει φιλοξενήσει πολλές σημαντικές στιγμές της Εθνικής ομάδας και διαχρονικά προσφέρει έντονη ατμόσφαιρα και ισχυρή στήριξη από το φίλαθλο κοινό της Βόρειας Ελλάδας.

Στην επίσημη ενημέρωση της Ομοσπονδίας αναφέρεται χαρακτηριστικά πως «εγκρίθηκε η εισήγηση της Επιτροπής Εθνικών Ομάδων για τον ορισμό στο γήπεδο της Τούμπας των αγώνων της Εθνικής Ανδρών στο UEFA Nations League με την Ολλανδία (1 Οκτωβρίου, 21:45) και τη Γερμανία (4 Οκτωβρίου, 21:45)».

 

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Football