Ακολουθηστε μας

Football

Η ανάλυση του Γρηγορίου: «Πως να είμαστε ικανοποιημένοι όταν ο Αρης δεν πετυχαίνει τον στόχο»

O Aρης είχε εξαιρετική αγωνιστική εικόνα, αλλά ο Μιχάλης Γρηγορίου δεν μπορεί να είναι ικανοποιημένος όπως είπε στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με τον ΟΦΗ και στη σκιά της φετινής αποτυχίας.

«Προφανώς και είναι πολύ δύσκολο να μιλάω για ικανοποίηση απο τη στιγμή που δεν πετύχαμε κανέναν στόχο φέτος, ασχέτως που δεν μου αναλογεί κάτι. Οταν ο Αρης δεν πετυχαίνει στους στόχους του, δεν είναι μία καλή χρονιά», σχολίασε σχετικά ο Έλληνας τεχνικός.

«Θέλαμε να συνεχίσουμε αυτό που κάναμε στο Ηράκλειο. Να είμαστε πιεστικοί για μεγάλο χρονικό διάστημα, να αφομοιώσουν τα παιδιά τη φιλοσοφία μας, την πίεση από το 1/3 του αντιπάλου. Τα καταφέραμε σε έναν ικανοποιητικό βαθμό. Οχι στον βαθμό που θα ήθελα. Σε γενικά πλαίσια ήμασταν αρκετά καλοί. Αυτό μαρτυρά και το σκορ. Αν μία ομάδα έπρεπε να κερδίσει, αυτοί ήμασταν εμείς. Απλοποιήσαμε το ματς στο 3-0 και βέβαια συνεχίζουμε. Έχουμε άλλα δύο ματς μπροστά μας. Αισιοδοξώ ότι θα έχουμε ανάλογη εικόνα και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να κλείσουμε αξιοπρεπέστατα τη χρονιά», πρόσθεσε.

Νωριτερα ο τεχνικός του Αρη είχε πει πως: «Θέλουμε να αξιολογήσουμε ακόμη καλύτερα το ρόστερ στα δύο παιχνίδια που απομένουν. Όλα τα παιδιά δουλεύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και θεωρώ πως δεν θα υπάρξει κάποια διαφοροποίηση στην εικόνα μας».

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Football