Ακολουθηστε μας

Football

Γρηγορίου για την παραμονή του: «Υφίσταται ως ενδεχόμενο, αλλά είναι θέμα της διοίκησης»

Ο Μιχάλης Γρηγορίου ρωτήθηκε στη συνεντευξη Τύπου για το ενδεχόμενο να παραμείνει στον πάγκο του Αρη και τόνισε: «Είναι κάτι που θα εξεταστεί μετά το πέρας του πρωταθλήματος. Υφίσταται ως ενδεχόμενο, αλλά είναι θέμα της διοίκησης».

Για το παιχνίδι είπε: «Παίξαμε για τη νίκη και και τις καλές εμφανίσεις. Τα καταφέραμε με έναν αρκετά καλό τρόπο, συνεχίζοντας με αυτό το οποίο θέλουμε να περάσουμε στην ομάδα. Να δημιουργούμε και να πιέζουμε. Δύο γκολ και πολλές φάσεις, σε ένα ανοικτό ματς με μία καλή ομάδα όπως ο Βόλος που βοήθησε να δούμε ένα ωραίο ματς.

Το ζητούμενο για εμάς, άσχετα πόσο εφικτό ήταν στην αρχή, είναι να κατακτήσουμε την 5η θέση. Το οτι δεν οδηγεί στην Ευρώπη, είναι κάτι που προφανώς και δεν το είχαμε στο μυαλό μας. Συνεχίζαμε και συνεχίζουμε. Θέλουμε να κλείσουμε τη χρονιά με την 5η θέση. Ένας φαινομενικά δύσκολος στόχος όταν είχα έρθει. Η χρονιά είναι αποτυχημένη. Από εκεί και πέρα, σε αυτό που μας αναλογεί προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό, όπως αρμόζει στον κόσμο. Συγχαρητήρια στα παιδιά. Λίγες μέρες πριν τελειώσει η σεζόν και έχοντας ξεκινήσει νωρίς, αντιλαμβάνομαι την κατάσταση. Ανταποκρίνονται, έχουν κίνητρο. Το ίδιο θα κάνουν και την Κυριακή».

Για τον τραυματισμό του Σούντμπεργκ, ο Γρηγορίου άφησε τα πάντα ανοικτά για το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό. «Χτύπησε μόνος του. Είναι θέμα, διότι δεν υπάρχει και ο Φαμπιάνο ως επιλογή. Οποτέ θα εξετάσουμε τις επιλογές μας εάν ο Σούντμπεργκ δεν είναι διαθέσιμος».

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Football