Ακολουθηστε μας

Football

Για 4η σερί νίκη στον Βόλο ο Αρης-Γρηγορίου: «Έχει βελτιωθεί η καθημερινότητα και η δουλειά»

Ο Αρης θέλει να κλείσει όσο γίνεται καλύτερα τη σεζόν και ψάχνει την τέταρτη διαδοχική νίκη απόψε στο Πανθεσσαλικό κόντρα στον Βόλο (17:00).

Ο Μιχάλης Γρηγορίου σχολίασε στις δηλώσεις του στη NOVA:

Για την αναμέτρηση του Πανθεσσαλικού σχολίασε: «Εκείνο που έχουμε στο μυαλό μας είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε ότι και μέχρι σήμερα και από την αρχή των Playoffs. Δηλαδή να μπορέσουμε, χρησιμοποιώντας και κάποιους άλλους παίκτες, να έχουμε την ίδια φιλοσοφία και να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε το παιχνίδι απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το δικό μας κομμάτι και το τι πρέπει να κάνουμε εμείς εντός αγωνιστικού χώρου για να διεκδικήσουμε και αυτό το παιχνίδι».

Για τις τρεις νίκες στη σειρά: «Υπάρχει μία καθημερινότητα. Αυτή δείχνει ότι έχει βελτιωθεί σε τεράστιο βαθμό. Και από τη διάθεση των παιδιών, αλλά για να μην μακρηγορήσω, επειδή είναι πολύ μεγάλη συζήτηση, θα έλεγα ότι η καθημερινότητα και η δουλειά που κάνουν τα παιδιά από την πρώτη μέρα που έχουμε έρθει, είναι το αποτέλεσμα αυτού που βλέπουμε σήμερα».

Και πρόσθεσε: «Αυτό θα προσπαθήσουμε και στα επόμενα δύο παιχνίδια. Να κλείσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται τη χρονιά. Βέβαια, αφού ο ΑΡΗΣ δεν έχει πετύχει κάποιο στόχο, δεν υπάρχει… καλύτερα, αλλά όπως και να έχει, έστω και στο τέλος να μπορέσουν να αφομοιώσουν κάτι από αυτό που θα πρέπει να έχει ο ΑΡΗΣ για να γίνει αυτό που πρέπει του χρόνου».

Όσο για το αν θα κάνει αλλαγές στην ενδεκάδα είπε: «Εννοείται ότι θα ανακατευτεί λίγο η τράπουλα, διότι το να βγάλουν οι ίδιοι ποδοσφαιριστές σε τρεις μέρες δεύτερο 90λεπτο δεν κι ότι πιο εύκολο και εκτός τούτου έχουμε εμπιστοσύνη σε πολλά παιδιά».

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Football