Με την προπόνηση που έγινε το απόγευμα του Σαββάτου ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Αρη για τον αγώνα με τον Ο.Φ.Η. στο Κλεάνθης Βικελίδης (10/05, 17:00), στο πλαίσιο της 4ης Αγωνιστικής των «Stoiximan Super League Playoffs» της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026.
Στην τελευταία προπόνηση πριν από το αυριανό παιχνίδι οι ποδοσφαιριστές του Γρηγορίου ακολούθησαν πρόγραμμα ενεργοποίησης. Θα απουσιάσει ο τιμωρημένος Τίνο Καντεβέρε κι ο τραυματίας Σωκράτης Διούδης.
Η αποστολή θα καταλύσει απόψε όπως συνηθίζει σε ξενοδοχείο της πόλης.
Σχετικα θεματαFeaturedSUPER LEAGUESuperleagueΑΡΗΣΠοδόσφαιρο


