Το ενδιαφέρον στον Αρη μετατίθεται στην «επόμενη» μέρα του κλαμπ, καθώς πλέον αναμένεται να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας με τον Μιχάλη Γρηγορίου, όπως έχει αποκαλύψει το SKGsports, αλλά και να τρέξει άμεσα ο μεταγραφικός σχεδιασμός.
Το επιβεβαίωσε και ο Μιχάλης Γρηγορίου, λέγοντας πως θα συναντηθεί με τον Θόδωρο Καρυπίδη, έχοντας κάνει ήδη προεργασία.


