Πέντε ομάδες της Super League, ανάμεσά τους και ο ΠΑΟΚ, ζήτησαν τη σύγκληση έκτακτου Δ.Σ. με στόχο την αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος και την αλλαγή του format από τη σεζόν 2026-27.
Έντονο παρασκήνιο και σημαντικές διεργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη τις τελευταίες ώρες στο ελληνικό ποδόσφαιρο, καθώς πέντε ομάδες της Super League αποφάσισαν να κινηθούν από κοινού ζητώντας αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής του πρωταθλήματος.
Πιο συγκεκριμένα, οι ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ΑΕΛ, Αστέρας Τρίπολης, Παναιτωλικός και Πανσερραϊκός κατέθεσαν επίσημο αίτημα προς τη διοργανώτρια αρχή, ζητώντας τη σύγκληση έκτακτου Διοικητικού Συμβουλίου με θέμα την αναδιάρθρωση της Super League.
Η κοινή πρωτοβουλία των πέντε συλλόγων έχει ξεκάθαρο στόχο την αλλαγή του μοντέλου διεξαγωγής του πρωταθλήματος ήδη από τη σεζόν 2026-27.
Η βασική πρόταση που βρίσκεται στο τραπέζι αφορά την αύξηση των ομάδων της μεγάλης κατηγορίας από 14 σε 16, αλλά και την κατάργηση των playoffs και playouts, με επιστροφή σε ένα πιο παραδοσιακό format πρωταθλήματος.
Στον ΠΑΟΚ θεωρούν πως υπάρχουν πλέον οι προϋποθέσεις για ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα με περισσότερες ομάδες, εκτιμώντας ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο μπορεί να υποστηρίξει ένα διαφορετικό μοντέλο διεξαγωγής.
Η κίνηση των πέντε ομάδων προκάλεσε άμεση κινητοποίηση στη Super League, η οποία ενημέρωσε ήδη και τις υπόλοιπες ΠΑΕ της κατηγορίας για το κοινό αίτημα που κατατέθηκε.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στη σημερινή ημέρα αναμένεται να αποσταλεί και η επίσημη πρόσκληση για τη διεξαγωγή του έκτακτου Διοικητικού Συμβουλίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί τις επόμενες ημέρες και αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Το μόνο βέβαιο είναι πως άνοιξε ξανά μια πολύ μεγάλη συζήτηση γύρω από τη μορφή του ελληνικού πρωταθλήματος και το πώς θα διαμορφωθεί ο χάρτης της Super League τα επόμενα χρόνια.


