O Aρης έχασε από την ΑΕΚ και μετά το τέλος του αγώνα ο Ιγκόρ Μίλιτσιτς διαμαρτυρήθηκε για την 20ήμερη απραξία της ομάδας του, που δεν μπορούσε να βρει ρυθμό, χαρακτηρίζοντας το γεγονός γελοίο και πρωτοφανές για την Ευρώπη.
Παράλληλα τόνισε τα λάθη του Αρη και τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν για το Game 2.
Για τις λεπτομέρειες που έκριναν το παιχνίδι: “Είναι πολλές οι λεπτομέρειες που μας έφεραν σε αυτήν την κατάσταση. Χρειαστήκαμε χρόνο για να πιάσουμε τον ρυθμό της αναμέτρησης, καθώς δεν είχαμε αγωνιστεί για 20 ημέρες. Δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη αντίστοιχη περίπτωση. Είναι γελοίο.
Όμως ναι, η ευθύνη είναι δική μας. Πρέπει να βελτιωθούμε αν θέλουμε να κερδίσουμε την ΑΕΚ. Και θέλουμε να την κερδίσουμε, σίγουρα. Θέλουμε να δείξουμε πως αυτές τις 20 ημέρες δουλέψαμε σκληρά για να προετοιμαστούμε. Πρέπει να κάνουμε το κάτι παραπάνω και να πάρουμε τη νίκη την Κυριακή“.
Για το τι πρέπει να βελτιώσουν για το παιχνίδι της Κυριακής: “Πρέπει να επιτεθούμε σωστά και να μην έχουμε πανικό. Πρέπει να επιστρέφουμε γρήγορα και να οργανώνουμε την άμυνά μας. Να μην αργούμε στις βοήθειες, όταν μοιράζουν την μπάλα. Αυτά πρέπει να κάνουμε καλύτερα, ειδικά όταν οι εκτελεστές τους έχουν την μπάλα“.


