Οι δηλώσεις του CEO της EuroLeague, Τσους Μπουένο, έβαλαν ξανά στο τραπέζι το όνομα του ΠΑΟΚ και του Άρη, ανοίγοντας τη συζήτηση για το ενδεχόμενο επιστροφής της Θεσσαλονίκης στο κορυφαίο ευρωπαϊκό επίπεδο.
Οι δηλώσεις του Ισπανού CEO ήρθαν ουσιαστικά να επιβεβαιώσουν ότι υπάρχουν ανοιχτοί δίαυλοι επικοινωνίας τόσο με τον ΠΑΟΚ όσο και με τον Άρη, ανοίγοντας ξανά μια κουβέντα που μέχρι πριν από λίγα χρόνια έμοιαζε σχεδόν απαγορευμένη.
Ο Ισπανός παράγοντας αποκάλυψε ότι έγιναν ήδη συζητήσεις με τις δύο ομάδες της Θεσσαλονίκης, στάθηκε στη δυναμική που διαθέτουν και κυρίως στις φιλοδοξίες που υπάρχουν πλέον γύρω από τους δύο οργανισμούς.
«Όλοι θέλουν να συμμετέχουν στην Ευρωλίγκα. Κάναμε συζητήσεις και με τις δύο ομάδες. Όταν θα είναι έτοιμοι, θα είμαστε χαρούμενοι να το εξετάσουμε. Οι δύο ομάδες έχουν φιλοδοξίες, σημαντικούς ιδιοκτήτες και μας αρέσουν, αλλά το θέμα είναι πότε θα είναι έτοιμες αυτές οι ομάδες για να ανταποκριθούν σε όλα, εντός και εκτός γηπέδου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μπουένο.
Η συγκεκριμένη τοποθέτηση μόνο απαρατήρητη δεν πέρασε στη Θεσσαλονίκη.
Γιατί ο ΠΑΟΚ, ειδικά το τελευταίο διάστημα, δείχνει ξεκάθαρα πως προσπαθεί να ξαναχτίσει σταθερά το μπασκετικό του project. Η παρουσία στον τελικό του FIBA Europe Cup, η αύξηση της συσπείρωσης γύρω από την ομάδα, η κουβέντα για νέο προπονητικό κέντρο, αλλά και οι κινήσεις που γίνονται σε διοικητικό και οργανωτικό επίπεδο, δείχνουν πως υπάρχει διάθεση για ένα συνολικό restart.
Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τον Άρη, με αποτέλεσμα η EuroLeague να παρακολουθεί πλέον με διαφορετικό μάτι τις δύο ιστορικές ομάδες της Θεσσαλονίκης.


