Ο Ντράγκαν Σάκοτα μίλησε για τον τρίτο προημιτελικό της ΑΕΚ κόντρα στον Άρη Betsson (25/5, 19:00), καθώς η σειρά είναι στο 1-1. Στη δήλωσή του ο προπονητής της ΑΕΚ ανέφερε τα εξής:
«Έχουμε παίξει δύο πολύ δυνατά ματς με αντίπαλο τον Άρη, ματς πραγματικά επιπέδου playoffs. Έχουμε πλέον και ένα τρίτο πολύ δυνατό ματς στην έδρα μας. Πιστεύω, ότι είχαμε και αρκετό χρόνο να προετοιμαστούμε σε σχέση με τις δύο προηγούμενες αναμετρήσεις.
Σεβόμαστε τον Άρη, αλλά βεβαίως θέλουμε τη νίκη για να συνεχίσουμε και κατόπιν τελειώσουμε τη σεζόν – την οποία θεωρούμε επιτυχημένη – με τον καλύτερο τρόπο».
Σχετικα θεματαBASKET LEAGUEΑΕΚΑΡΗΣΜπάσκετ


