Ο ΠΑΟΚ έπαιξε προχθές στο ΟΑΚΑ τον πρώτο ημιτελικό και σήμερα υποδέχεται στο «Παλατάκι» (30/5, 14:50) τον Παναθηναϊκό για το Game 2 της σειράς και στόχο να ισοφαρίσει σε 1-1.
Ο «Δικέφαλος» θα μπει στο παρκέ για τον δεύτερο ημιτελικό των πλέι οφ της Stoiximan GBL, πριν περάσουν από 48 ώρες το πρώτο παιχνίδι και σε αυτή την δύσκολη προσπάθειά της χρειάζεται και τη συμπαράσταση των φιλάθλων του.
Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης, λίγη ξεκούραση και προπόνηση, με έναν συνδυασμό της απαραίτητης αποκατάστασης και τεχνικών θεμάτων που είδε ο Παντελής Μπούτσκος και οι συνεργάτες του με τους παίκτες της ομάδας.
Οι «ασπρόμαυροι» έφτασαν πολύ κοντά στο να πάρουν την πρώτη νίκη, το απόγευμα της Πέμπτης στο ΟΑΚΑ, ξέρουν ότι με την συμπαράσταση του κόσμου τους του «Δικεφάλου» μπορούν να φτάσουν στην ισοφάριση και να οδηγήσουν την σειρά σε τρίτο παιχνίδι.
Το αξιοσημείωτο είναι η ώρα έναρξης του δεύτερου αγώνα απέναντι στον Παναθηναϊκό, που έχει οριστεί για τηλεοπτικούς λόγους στις 14:50. Όσοι θέλετε να πάτε στο «Παλατάκι» να το έχετε στο νου σας.


