Ακολουθηστε μας

Basketball

Μίλιτσιτς: «Παίξαμε με καρδιά και ψυχή και είμαι περήφανος»

Ο Ιγκόρ Μίλιτσιτς μετά το τέλος του παιχνιδιού κόντρα στην ΑΕΚ μίλησε για την εικόνα του Αρη και όσα συνέβησαν στο παρκέ, ενώ εξήρε την προσπάθεια των παικτών του.

Αναλυτικά:

«Κάναμε μεγάλη προσπάθεια και είμαι περήφανος για την εικόνα της ομάδας μας σε αυτή τη σειρά. Παλέψαμε για να βρεθούμε στα ημιτελικά και αυτό θα ήταν υπέροχο μετά την αρχή που είχαμε. Παίξαμε με καρδιά και ψυχή και είμαι περήφανος, το λέω ξανά, γενικά για την εικόνα της ομάδας τους τελευταίους μήνες. Δεν μπορέσαμε όμως να παίξουμε με αριθμητική ισορροπία στο παρκέ. Ζητώ συγγνώμη που δεν νικήσαμε απέναντι σε όλα τα διαιτητικά που έγιναν στο παρκέ. Οι παίκτες μου γελούσαν με ότι συνέβη».

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Basketball