Tην τελευταία του ευκαιρία έχει απόψε ο Αρης στο Nick Galis Hall (17:30, ERT2) για να ισοφαρίσει σε 1-1 τη σειρά με την ΑΕΚ στο πλαίσιο των Play-Offs της Greek Basketball League και να πάει σε τρίτο παιχνίδι στην Αθήνα για την πρόκριση.
Μοναδικό ερωτηματικό είναι η συμμετοχή του Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ, ο οποίος απουσίαζε από την τελευταία προπόνηση της ομάδας για το παιχνίδι λόγω ίωσης.
Ο Ίγκορ Μίλισιτς δεν έχει να αντιμετωπίσει άλλα προβλήματα.
Μετά το τέλος του αγώνα θα γίνει η απονομή του πρωταθλήματος στην ομάδα μπάσκετ Γυναικών του Αρη, που εξασφάλισε την άνοδο με 22 νίκες σε 22 αγώνες.
Σχετικα θεματαBASKET LEAGUEFeaturedΑΡΗΣΜπάσκετ


