Οι άνθρωποι του Αρη συνεχίζουν τις επαφές σε όλα τα επίπεδα και με όλους τους φορείς του μπάσκετ, καθώς παραμένουν ανοιχτοί σε όλες τις προκλήσεις για να είναι έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο, ενώ ακολουθούν σταθερά και πιστά το πλάνο τους για την ανάπτυξη του κλαμπ.
Το επόμενο χρονικό διάστημα στις 20 Μαϊου, οι Αγαπητός Διακογιάννης και Νίκος Ζήσης έχουν προγραμματίσει μία συνάντηση με τον CEΟ της EuroLeague, Τσους Μπουένο, στη διάρκεια της οποίας θα μιλήσουν για τις τελευταίες εξελίξεις στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, αλλά και για τα θέματα του Αρη.
Ετσι κι αλλιώς ο Αρης αποτελεί μέλος της Euroleague Basketball από τη σεζόν 2023/24, όταν και επέστρεψε στο Eurocup, ενώ υπάρχει πληροφορία πως θα συζητηθούν τα τριετή συμβόλαια και στο Eurocup.


