Το ΝΒΑ επέλεξε νέο managing director για τις περιοχές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής και αυτός είναι ο Έλληνας και θεσσαλονικιός Γιώργος Αϊβάζογλου.
Ο μέχρι πρότινος προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος του NBA σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, αφού υπηρέτησε ως επικεφαλής του τμήματος πελατών στο τμήμα Ευρώπης και Μέσης Ανατολής από τον Ιούνιο του 2020, θα συνεχίσει πλέον να δραστηριοποιείται στο γραφείο του ΝΒΑ στο Λονδίνο και να συνεργάζεται με τον Αναπληρωτή Επίτροπο και Αρχηγό του NBA, Μαρκ Τέιτουμ.
Με αφετηρία τη μπασκετούπολη της Θεσσαλονίκης και την αγάπη του για το μπάσκετ, ο Γιώργος Αϊβάζογλου παρουσίασε το 2023 τη σειρά ντοκιμαντέρ ”Hoop Cities”, που πήρε το χρυσό βραβείο ως το καλύτερο Sports Documentary στα New York Film Festival & TV awards 2023,
«Το ότι μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη βοηθάει γιατί έζησα αυτό το κομμάτι από πρώτο χέρι, καθώς οι συνάδελφοί μου εδώ είναι όλοι μη Έλληνες, οπότε δεν θα μπορούσαν να έχουν ακριβώς ίδιες παραστάσεις. Γενικότερα όμως όποιον μπασκετικό φίλαθλο και να ρωτήσεις πού μεγάλωσε και πού έγινε το μπάσκετ στην Ελλάδα mainstream, θα σου μιλήσει για τη Θεσσαλονίκη, για τη δεκαετία του ’80, για τον Νίκο Γκάλη, για τον μεγάλο Άρη, τον μεγάλο ΠΑΟΚ. Οπότε στο πρώτο επεισόδιο αυτής της σειράς που έχει να κάνει με την Ελλάδα, αυτή είναι η ιστορία που έπρεπε να πούμε. Δεν είναι βέβαια η μόνη ιστορία, είμαστε τυχεροί που υπάρχουν πολλές άλλες ιστορίες που ευχής έργον να αναδείξουμε στο μέλλον», είχε πει σε μια συνέντευξη του.
Με σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας στα ψηφιακά μέσα σε θέματα ψυχαγωγίας, τηλεπικοινωνιών και αθλητισμού, ο Αϊβάζογλου θα επιβλέπει τις προσπάθειες ανάπτυξης του πρωταθλήματος και του μπάσκετ στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, εστιάζοντας στην αύξηση της δημοτικότητας και των επιχειρήσεων του NBA στην περιοχή.
Από τότε που μπήκε στο ΝΒΑ, ο Αϊβάζογλου έχει ενισχύσει σημαντικά τις προσπάθειες του πρωταθλήματος απευθείας προς τους καταναλωτές στην περιοχή, οδηγώντας σε ρεκόρ αριθμού συνδρομητών και τηλεθεατών στις κοινωνικές και ψηφιακές πλατφόρμες του πρωταθλήματος με περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο προβολές βίντεο την περασμένη σεζόν σε όλο το ΝΒΑ.
Ο Αϊβάζογλου έπαιξε επίσης καθοριστικό ρόλο στην επέκταση του αποτυπώματος του πρωταθλήματος στη Μέση Ανατολή, κυρίως μέσω της συνεργασίας του NBA με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού στο Άμπου Ντάμπι, φέρνοντας ζωντανά παιχνίδια NBA στον Περσικό Κόλπο και καθιερώνοντας προγράμματα ανάπτυξης του μπάσκετ για νέους.
«Ανυπομονώ να συνεχίσω να συνεργάζομαι με τους συναδέλφους μας στο Λονδίνο, τη Μαδρίτη και τα περιφερειακά γραφεία σε όλο τον κόσμο για να εκτοξεύσουμε το μπάσκετ και το ΝΒΑ σε νέα ύψη στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή», δήλωσε ο Αϊβάζογλου. «Ενώ το μπάσκετ και το ΝΒΑ έχουν μια πλούσια και ιστορική παράδοση στην περιοχή, πιστεύω ότι απλώς ξύνουμε την επιφάνεια όσον αφορά τις δυνατότητες ανάπτυξης για το άθλημά μας».
Πριν από την ένταξή του στο ΝΒΑ, ο Αϊβάζογλου ήταν ο Chief Marketing Officer για το Eurosport, επιβλέποντας την παγκόσμια επωνυμία, την απόκτηση συνδρομητών, όπως επίσης και τη διατήρηση και τις προσπάθειες πληροφόρησης σε γραμμικές και ψηφιακές πλατφόρμες.
Υπηρέτησε επίσης ως Chief Marketing Officer στη startup fintech Ezbob και κατείχε ηγετικούς ρόλους στη Sky και την T-Mobile International. Παράλληλα υπήρξε διαχειριστής της Sense – μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο που υποστηρίζει άτομα που γεννιούνται κωφά και τυφλά.
Ο Αϊβάζογλου, με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών όπως επίσης και του πτυχίου των διεθνών επιχειρήσεων και οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.