Η ΚΑΕ Αρης Betsson ανακοίνωσε και επίσημα, όπως αναμενόταν, την επέκταση της συνεργασίας της με τον Ελάιζα Μήτρου Λονγκ έως το 2028, προχωρώντας στην επόμενη μέρα ενόψει της νέας σεζόν.
Ο Ελληνοκαναδός γκαρντ έχει συμβόλαιο με την ομάδα του Αρη και για την επόμενη σεζόν (2026-27), το οποίο επεκτάθηκε για ακόμα μία χρονιά, με την παράλληλη αφαίρεση του Euroleague Out για το 2026.
Ο Ελάιζα Μήτρου Λονγκ αγωνίστηκε για πρώτη φορά στον Αρη Betsson τη σεζόν 2022-23 και το καλοκαίρι του 2025 επέστρεψε στο «Nick Galis Hall», αποτελώντας έναν από τους πιο κομβικούς παίκτες για τη σεζόν που πέρασε”.

Σχετικα θεματαBASKET LEAGUEFeaturedΑΡΗΣΕλάιζα Μήτρου – ΛονγκΜπάσκετ


