Οι Μπακς επικράτησαν των Γουίζαρντς και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έδειξε πόσο του αρέσει να παίζει μαζί με τον γνωστό μας απο το πέρασμα του απο τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα, Κέβιν Πόρτερ Τζούνιορ.
Ο Greek Freak έσταζε μέλι για τον πρώην παίκτη του Δικεφάλου.
Αναλυτικά είπε:
Για τον χρόνο συμμετοχής του: «Μία ή δύο φορές στην καριέρα μου είχα παιχνίδια με περιορισμό λεπτών. Είναι κάπως ενδιαφέρον για μένα να έχω αρκετά παιχνίδια με περιορισμό. Θα κάνω αυτό που πρέπει να κάνω. Είχα έναν τραυματισμό από το πουθενά, όπως πέρυσι, οπότε πρέπει να είμαι έξυπνος, να φροντίσω το σώμα μου και να είμαι έτοιμος για τα play off. Οπότε αν πρέπει να παίξω μερικά ματς με περιορισμό λεπτών, θα το κάνω».
Για το χαμένο σουτ του Μίντλετον στο τέλος: «Ήμασταν τρομοκρατημένοι για αυτό. Πόσο γρήγορα αλλάζει. Συνήθως είμαι κάπως …βάλ’ το Κρις’ και σήμερα ήμουν κάπως… χάστο Κρις (γέλια). Χάρηκα που τον είδα, μοιάζει περίεργα με αυτή τη φανέλα. Δεν κάνει αυτή τη φανέλα να φαίνεται όμορφη (γέλια). Γελάσαμε στο παρκέ. Σίγουρα θα μού λείψει».
Για τον Πόρτερ: «Τον αγαπώ. Είναι υπέροχος. Παίζει σκληρά αμυντικά, πιστεύω ότι είναι από εκείνους τους παίκτες που θέλει να νιώσει ότι τον θέλουν. Θέλει να νιώσει μια καλή ενέργεια γύρω του, θέλει να γύρω από μια ομάδα που τον εμπιστεύεται. Ήταν εκπληκτικός στα προηγούμενα δύο ματς που έπαιξα μαζί του. Χρησιμοποιεί το σώμα και το μυαλό του αμυντικά. Δεν θα πω ψέματα, λατρεύω να παίζω μαζί του. Είναι… steal, όπως λέμε το steal του draft».
Για το αν ξέρει κάποιον από την ομάδα που έπαιξε στην Ελλάδα: «Όχι. Ο μικρότερος αδερφός μου παίζει στην ομάδα που έπαιζε, στον ΠΑΟΚ. Έβλεπα τα ματς του, πάντα έβλεπα τα ματς του. Ήξερα ότι δεν θα βρίσκεται για πολύ εκεί».


