Ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς έμεινε εκτός του αγώνα της Εθνικής Σερβίας στο Μεξικό και μίλησε για το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετωπίζει.
Όπως ανέφερε μετά το παιχνίδι:
«Ένας πολύ δύσκολος αγώνας λόγω του απαιτητικού προγράμματος και του τέλους της σεζόν. Παλέψαμε, δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό εκείνη τη στιγμή, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να πετύχουμε τον στόχο που είχαμε πριν από τον αγώνα. Ο αντίπαλος ήταν έτοιμος, ήταν ξεκάθαρο ότι είχε μπροστά του έναν μεγάλο στόχο.
Ήρθαμε εδώ για να παίξουμε ποδόσφαιρο, αλλά είναι ένα πραγματικά δύσκολο πρόγραμμα, το γήπεδο δεν ήταν και το καλύτερο. Το πιο σημαντικό είναι ότι δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό. Πρέπει να πω ότι τα παιδιά είναι εκπληκτικά, μια καλή ομάδα, όλοι είναι πρόθυμοι να δουλέψουν και να αποδείξουν τον εαυτό τους, είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Όλα χρειάζονται χρόνο, αλλά πηγαίνουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, υπάρχει πολλή δουλειά μπροστά μας. Όσο για μένα, δέχτηκα ένα δυνατό χτύπημα, είναι ένα σημείο του σώματός που είχα ήδη τραυματιστεί, γι’ αυτό έπρεπε να κάνω ένα διάλειμμα, οπότε μίλησα με τον προπονητή και δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στον αγώνα στο Μεξικό».
Για το επόμενο Nations League και την αναμέτρηση με την Ελλάδα:
«Ανυπομονώ για αυτό το παιχνίδι, πιστεύω φυσικά ότι θα νικήσουμε και θα ξεκινήσουμε με το δεξί το νέο κύκλο της διοργάνωσης».


