Μετά από μία πολύ δύσκολη σεζόν, ο Μιχάλης Βοριαζίδης ευχαρίστησε τη διοίκηση και τους φίλους του Άρη για την δύναμη που του έδωσαν στη μεγάλη προσωπική μάχη που έδωσε.
Ο 21χρονος μέσος μέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγραψε:
«Με το τέλος της ποδοσφαιρικής χρονιάς οφείλω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην διοίκηση και στον κόσμο της ομάδας για την στήριξη προς το πρόσωπο μου καθόλη τη διάρκεια της φετινής χρονιάς αλλά και για την δύναμη που εισέπραξα στον μεγαλύτερο προσωπικό μου αγώνα. Ευχαριστώ από καρδιάς!».
Σχετικα θεματαSUPER LEAGUESuperleagueΑΡΗΣΜιχάλης ΒοριαζίδηςΠοδόσφαιρο


