Ακολουθηστε μας

Backstage

Το αντίο του Αθανασιάδη στον Αρη: «Φεύγω νιώθοντας περήφανος, ευχαριστώ τον κόσμο»

Με ένα μήνυμά του στον λογαριασμό του στα Social Media, ο Γιώργος Αθανασιάδης αποχαιρέτησε τον Άρη και ευχαρίστησε για τη συνεργασία που κράτησε μόνο έναν χρόνο αλλά είχε αρκετές δυνατές στιγμές.

Ο έμπειρος τερματοφύλακας δεν αποδέχτηκε την μειωμένη πρόταση του Αρη και θα υπογράψει στον Ηρακλή.

«Ευχαριστώ πολύ Άρη για όλα και εύχομαι στην ομάδα κάθε επιτυχία στη συνέχεια. Φεύγω νιώθοντας περήφανος για την προσπάθεια που κατέβαλλα τη σεζόν που πέρασε, ξέροντας ότι έδωσα το 100% των δυνάμεών μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον κόσμο για την αγάπη, τα μηνύματα και τη στήριξή του όλο αυτό το διάστημα. Με πίστη, υπομονή και ταπεινότητα, όλα είναι δυνατά. Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. A_G 33», έγραψε ο Γιώργος Αθανασιάδης.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Backstage