Ακολουθηστε μας

Backstage

Θέλει κορμό ο Γρηγορίου και 75% του ρόστερ στην προετοιμασία

Ο Αρης μπαίνει στον Ιούνιο, τον μήνα στον οποίο αναμένονται σημαντικές αποφάσεις για την επόμενη σεζόν.

Η προετοιμασία θα αρχίσει στο πρώτο πενθήμερο του Ιουλίου και πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί το προπονητικό κέντρο, τη στιγμή που φαίνεται να υπάρχει στην ατζέντα και το ενδεχόμενο για λίγες μέρες προπονήσεων στην Πτολεμαϊδα, όπως έγινε και τα περασμένα χρόνια, πριν φύγει η ομάδα στο εξωτερικό.

Στο διάστημα αυτό, ο Μιχάλης Γρηγορίου έχει ζητήσει από τον Θόδωρο Καρυπίδη και τα στελέχη της ΠΑΕ, να έχει στη διάθεση του στην προετοιμασία τα 3/4 του ρόστερ, για να μπορεί να γίνει ουσιαστική δουλειά και τα βασικά πριν ολοκληρωθεί το αγωνιστικό.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Backstage