Ακολουθηστε μας

Backstage

Ο Καντεβέρε αφιέρωσε τα δύο γκολ στον κόσμο του Αρη και επέστρεψε στην Εθνική του

Ο Τίνο Καντεβέρε έκανε εντυπωσιακό φίνις στη σεζόν με τρία γκολ και τρεις ασίστ και κέρδισε ξανά κλήση στην εθνική ομάδα της Ζιμπάμπουε για τουρνουά που θα γίνει τον Ιούνιο στην Μ. Βρετανία.

Οπως ανακοινώθηκε όμως από την ποδοσφαιρική ομοσπονδία της αφρικανικής χώρας, ο Καντεβέρε δεν θα πάει στο Λονδίνο, καθώς αντιμετωπίζει θέμα τραυματισμού.

Ο 30χρονος επιθετικός μίλησε στην ιστοσελίδα heraldonline και αναφέρθηκε  στην παρουσία του στον Αρη και στην επιστροφή του στην εθνική ομάδα.

«Δεν δίνω σημασία στην κριτική ή τα σχόλια. Θέτω το σώμα μου σε κίνδυνο για την Ζιμπάμπουε. Τα δύο γκολ που πέτυχα στον τελευταίο αγώνα με τον Αρη ήταν για τους οπαδούς και θέλω να φέρω την ίδια φλόγα στην εθνική ομάδα. Πάντα έλεγα ότι η δουλειά μου είναι να υπηρετώ τη χώρα με αφοσίωση. Όταν φοράω τη φανέλα με το εθνόσημο, είναι η απόλυτη ικανοποίηση για μένα. Η Ζιμπάμπουε είναι μεγαλύτερη από οποιοδήποτε άτομο. Νιώθω πολύ πληγωμένος όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θέλουμε για τη χώρα. Θέλουμε να κάνουμε το έθνος περήφανο. Αυτό είναι ένα νέο κεφάλαιο και είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό», είπε.

Ο Καντεβέρε, ο οποίος έχει αντιμετωπίσει κριτική στο παρελθόν για την έλλειψη γκολ σε διεθνές επίπεδο, επέμεινε ότι ο ρόλος του εκτείνεται πέρα από το απλό σκοράρισμα, αν και η φόρμα του στον Αρη υποδηλώνει ότι τα γκολ θα έρθουν.

«Δεν μπορούμε να είμαστε αφελείς όταν σκεφτόμαστε το σκοράρισμα ενός ατόμου, το παν είναι να βοηθήσουμε την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Έτσι, επικεντρώνομαι στο να βοηθήσω την ομάδα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Αλλά ως επιθετικός, αν σου δοθεί η ευκαιρία να… βλάψεις τον αντίπαλό σου, αυτό είναι που πάντα περιμένω με ανυπομονησία, περισσότερα γκολ και να απολαύσω τη στιγμή».

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Backstage