Η μεταγραφή του Σίνζι Καγκάβα τον Ιανουάριο του 2020 επέτρεψε στον ΠΑΟΚ να κάνει το δικό του άνοιγμα στην αγορά της Ιαπωνίας.
Οι «ασπρόμαυροι» δεν έχασαν την ευκαιρία και προχώρησαν σε πολλές συμφωνίες με εταιρείες που ανέλαβαν να τρέξουν τον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter, ενώ στον ένα χρόνο που παρέμεινε στην ομάδα ο Ιάπωνας ποδοσφαιριστής, το όνομα του ΠΑΟΚ «έπαιξε» αρκετά στην ιαπωνική αγορά.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που αν μη τι άλλο παίζει κορυφαία μπάλα στο κομμάτι των social media, θέλησε με την ιαπωνική έκδοση στο Twitter να προσελκύσει ακόμη περισσότερο κόσμο και να κρατάει «ενεργό» το κοινό της «χώρας του ανατέλλοντος ηλίου», όπου ο Καγκάβα παραμένει μια από τις πιο δημοφιλείς προσωπικότητες.
Η ανακοίνωση της συναινετικής λύσης του συμβολαίου σχολιάστηκε στην ιαπωνική έκδοση του «Δικεφάλου» στο Twitter.
Μέσα σε λίγες ώρες είχε σχεδόν 500 retweet και 1.159 επισημάνσεις «Μου αρέσει».
#BreakingNews
ありがとう香川選手@S_Kagawa0317PAOK FCは双方合意の上で香川真司選手との契約解除を発表しました。#PAOK #football pic.twitter.com/JRNxIvu03O
— PAOK FC 日本語公式🇯🇵 (@PAOK_FC_JP) December 18, 2021
Το ζητούμενο είναι πως μετά την αποχώρηση του Καγκάβα, ο λογαριασμός αρχίζει και χάνει ακολούθους, ήδη, σημειώθηκαν οι πρώτες… αποχωρήσεις την ώρα που η είδηση του «διαζυγίου» παίζει στα μεγαλύτερα ιαπωνικά media.